Friday, March 6, 2015

Mustvalge kott


Viimasel ajal on mul eriline sümpaatia mustvalge värvikombinatsiooni vastu.
Kuna Kadri oli äsja avaldanud vaimustust minu õmblustööde osas, siis pakkusin talle ideed sellisest kotist ja ta oli lahkelt nõus. Lasin tal valida ühe värvikillukese lisaks ja ta valis punase.

Lisaks sai kott ka punase voodri lisataskuga.

Kokkuvõttes tuli päris ilus, mulle meeldis ja paistis, et ka Kadri jäi rahule. 
Igatahes pälvis meie tavapärase lõunasöögi ajal ka teiste kolleegide tähelepanu.

 


2 comments:

  1. No ma olen tõesti VÄGA rahul! :)
    PS - kuhu siis jäi punane garaažisein pildi taustana?

    ReplyDelete
  2. Kadri, punase seinaga läks jah halvasti - ühel päeval sadas vihma ja teisel päeval kobistas kõrvalgaraaži juures mingi mees, nii et ma ei julgenud läheneda, ja kuna tahtsin sulle koti sel nädalal ära anda, siis pidin leppima sellega.
    Aga nii tore, et sulle ikkagi meeldib! :)

    ReplyDelete