Tuesday, June 25, 2013

Desiguali stiilis kott

Desiguali asjad meeldivad mulle endiselt ja pärast eelmisel sügisel meisterdatud mantlit tundus ühe koti tegemine käkitegu. Vaatasin nende kodulehelt ideid ja mulle meeldisid üleõlakotid Pretty ja Dominica. Enda koti tegin veidi suurema ja lisasin ka vahejupi, et kott väga punnis ei oleks, kui asjad sees on. Kasutasin varem õmmeldud asjadest järele jäänud kangajuppe ja lukke, poest ostsin ainult metalljublakad ja öösid.

Tuli täpselt mulle sobiva suurusega ja väga laheda väljanägemisega kott! Nagu päris.
 

 


1 comment:

  1. Oi-oi, Katrin! Sa oled lihtsalt fantastiline...!
    Nii vinged kotid!
    Ma olen sulle viimaste päevade jooksul palju mõelnud, eriti sinu ja Heigo värvitud köögikappidele...meil nimelt ka remont käimas ja rohelistest ustest peaks saama punased...kas sa ei tahaks panna seda õpetust (mida tüüpi värvi sa valisid ja seda mis välja tuli) ka siia üles? Ma kohe väga tahaks spikerdada...:) Või siis helistan sulle..:)

    ReplyDelete