Tuesday, August 28, 2018

Tipi telk

Üheks kauaoodatud soolaleivaks telliti minult tipi telk. Ma polnud varem midagi sellist teinud, aga õnneks on Pinterest täis häid ideid ja õpetusi. Nii et kui raske see ikka olla saab, mõtlesin ma ja hakkasin pihta.

Telgi seinad on paksust puuvillasest kangast, triibuline on pärit Ikeast ja sinine Abakhanist.

Telgi põhja tegin sinistes toonides lapiteki, mille sees paks kahekordne vatiin, mõõdud 120 x120 cm.

Pulgad ostsin ehituspoest, need on tegelikult 180 cm pikkused rehavarred :)
Nende sisse puurisin augud nööri jaoks, et kogu kupatus paremini paigal püsiks. 

Telgi sisse lisasin mugavamaks äraolemiseks kaks patja, mille kangad jällegi kapivarudest, sinine minky-padi muide peaks olema pilvekujuline.

Krõpsude abil saab uksed kinni panna.

Või hoopis lahti jätta.

Kokkuvõttes polnudki nii keeruline teha, aga aega läks küll, ma täitsa mõistan nüüd, miks need telgid nii kallid on. 
Igatahes läbis minu meisterdus testimise mitme lapse poolt ja see kinnitati sobivaks. Mulle endale ka väga meeldis :)

No comments:

Post a Comment