Thursday, December 27, 2012

Vanade toolide uus elu

Regina sai endale jõulukingiks uued toolid. Kahjuks ei saa ma kogu au endale võtta, sest Regina poolt olid idee ja materjalid, mina olin lihtsalt väike neeger musta töö tegija. Kuid ei saa öelda, et see tegemine mulle meeldinud ei oleks ja kuna toolid tulid välja imeilusad (seda nii minu kui Regina arvates), siis näitan neid ka laiemale publikule.

Niisiis alguses olid toolid sellised:
Kõigepealt kruvisin lahti seljatoe ja istumisosa. Kangutasin lahti kõik vana kangast hoidnud naelad ja klambrid (ja sodi, mis oli selle kanga all) kuni alles jäid ilusad puidust tükid. 
Siis panin neile peale uue pehmenduse ja katsin uue kangaga. Ja minu lemmikosa muidugi - ülejäänud tooli värvisin siniseks.
Tulemus oli väga ilus ja stiilne!

 

No comments:

Post a Comment