Friday, April 20, 2012

Roheline kevadmantel

Kuna kapis olevad kevadjoped ja -jakid mulle selga ei mahtunud ja poodides ringi vaadates on näha, et ampiirlõige pole praegu ilmselt moes, siis otsustasin proovida ise kevadmantli tegemist. Lõiget rasedatele ma kuskilt ei leidnud, seega pidin natuke kombineerima - ülemine osa ja käised on jaki lõike järgi Burdast 05/2011, alumise osa mõtlesin ise välja.
Tuleb tunnistada, et see on kõige keerulisem asi, mis ma üldse õmmelnud olen. Aga tuli superilus, jäin ise väga-väga rahule!



Isegi mu hiigelsuur kõht mahub sisse.


Roheline kangas on ostetud poest Kangas ja nööp, triibuline vooder Abakhani odavate kangarestide seast.


2 comments:

  1. Vaatasin kõik postitused korraga läbi ja ei jõudnud ära imestada, kui loominguline ja huvitav kõik on- paljud asjad pealegi isetehtud. Bravo, väga tubli!

    ReplyDelete